Furlan

XXII edizion dal Premi Andreina e Luigi Ciceri

La Societât Filologjiche Furlane e à dât fûr l’avîs di concors de XXII edizion dal Premi Ciceri, intitulât ai studiôs de culture tradizionâl dal Friûl Luigi Ciceri e Andreina Nicoloso Ciceri.

Il concors, che al assegne un premi a contribûts sientifics che a rivuardin aspiets de culture e dal teritori dal Friûl, al è dât di una sezion “scrits” e una borse di ricercje.

Rivuart la sezion dai “scrits” i lavôrs che a concorin a àn di jessi inedits, mai premiâts in altris concors e a àn di vê caratar sientific, no leterari, no memorialistic o di chê fate. A àn di riferîsi a aspiets e percors di valorizazion de culture e dal teritori dal Friûl tant che: storie, gjeografie, architeture rurâl, paisaç, turisim, economie pal disvilup dal teritori, musiche furlane, tradizions popolârs e linguistiche furlane. A puedin rivuardâ ancje la storie, lis ativitâts e i colaboradôrs de Societât Filologjiche Furlane, prudelade dai benemerits Andreina e Luigi Ciceri cun convinzion e cun passion.

La borse-premi e je di € 5.000: la Jurie e pues spartî la cifre tra plui premiâts, o ben e pues decidi di no assegnâ il premi. I lavôrs a àn di jessi presentâts dentri dai 31 di Lui dal 2025.

Inte suaze dal Premi la Societât Filologjiche Furlane e istituìs ancje une borse di ricercje a pro di studiôs e ricercjadôrs, ents, associazions e istituzions che a fasedin une ricercje su un di chescj argoments: etnografie, studi des tradizions popolârs e de musiche furlane, culture materiâl.

Il valôr de borse di ricercje al è di € 5.000. Par partecipâ si à di fâ domande dentri dai 31 di Zenâr dal 2025 e la ativitât di ricercje e varà par fuarce di sierâsi dentri dai 30 di Setembar simpri dal an cu ven.

Il bant par intîr e i modei par fâ domande a son a disposizion sul sît www.filologicafriulana.it. Par informazions clamâ o scrivi ae biblioteche de Societât Filologjiche Furlane (tel. 0432 501598 int. 2, biblioteca@filologicafriulana.it).

Articoli correlati

Tal timp di un bati di cee

Tai Statûts Sinodâi di un comun francês dal 1470, si pues lei la descrizion di un avigniment che al veve un alc di straordenari: ”Ancje se glaçâts e dûrs come un baston (i frutins muarts), a ricjapin flessibilitât sot de…