Furlan

Bon complean “Maman!” Su Telefriuli e rive la gnove stagjon. Si fâs fieste pai 10 agns de trasmission

E je daûr tacâ une gnove stagjon di “Maman!” e e sarà pardabon speciâl. La trasmission televisive che e acompagne i fruts ae scuvierte de lenghe furlane e dal Friûl e distude 10 cjandelutis! E sarà une stagjon plene di ligrie e di divertiment. La date di tignî iniments e je chê di vinars ai 10 di Otubar aes 18.30, cuant che Daria Miani, cul so inseparabil tui Vigji, e Desiree Chiappo Debegnach, la simpatiche “vicine di cjase”, a tornaran su Telefriuli pe gjonde di cetancj fruts. Fin al prossim mês di Jugn, Maman! ur fasarà compagnie ogni vinars, simpri aes 18.30 e, in repliche, la domenie aes 7 e aes 13.

La trasmission televisive e je une coproduzion tra la ARLeF – Agjenzie regjonâl pe lenghe furlane e Telefriuli. Al è un program che, cul divertiment, la narazion e il zûc al espon i plui piçui al plurilinguisim e ai tancj vantaçs cognitîfs e comunicatîfs che si àn cul doprâ plui lenghis fin di piçui.

Cun gjonde e ligrie, Daria e Desiree a regalaran ai piçui telespetatôrs aventuris speciâls, moments di zûc e tant intratigniment cun musiche, cartons animâts, e cu la leture di contis origjinâls e de tradizion. Il divertiment educatîf al è garantît di rubrichis di sucès tant che “Fasìn un zûc”, che e cjape dentri i fruts cun cuesîts e induvinei e “La cusine Bete”, che e à come protagoniste la estrose “cusine” di Daria Miani (ven a stâi Daria stesse). Je e proponarà piçui esperiments, mini-laboratoris cun lavoruts simpatics e e contarà ancje tantis curiositâts sul Friûl, ma ancje su altris Paîs dal mont, su lis lôr culturis e lis lôr lenghis.

Tra lis novitâts de decime stagjon al è in particolâr un gnûf carton animât che al plasarà une vore ai fruts plui piçui: “Spiçut il riçut”. Al conte lis aventuris e lis emozions di un riçut une vore dolç e dai siei amîs, puartant i fruts tal mont des besteutis dal bosc.

La trasmission e je metude adun di un grup di professioniscj di alt nivel: il responsabil de produzion al è William Cisilino, la regjie e je di Martina Beraldo, il program al è scrit di Francesca Battistutta, Daria Miani, Sabina Pituello e Eva Zucchiatti e la consulence linguistiche e je curade dal Sportel Regjonâl pe Lenghe Furlane. Lis musichis origjinâls a son di Flaviano Miani e Daria Miani e la animazion de sigle e je di Tommaso Ravo. Al progjet a colaborin Veronica De Giorgio, Giulia Della Mora e Gaia Riabiz.

Dutis lis pontadis de stagjon numar 10 a saran disponibilis ancje te tv on demand di Telefriuli, tal canâl YouTube e tal sît de ARLeF, là che si puedin za cjalâ lis 260 pontadis des stagjons passadis. Cun di plui, tal sît i fruts a podaran cjatâ tancj altris contignûts simpatics su Maman!

Articoli correlati

Tal timp di un bati di cee

Tai Statûts Sinodâi di un comun francês dal 1470, si pues lei la descrizion di un avigniment che al veve un alc di straordenari: ”Ancje se glaçâts e dûrs come un baston (i frutins muarts), a ricjapin flessibilitât sot de…