Abbonati subito per rimanere sempre aggiornato sulle ultime notizie
Furlan

Cors pratics di lenghe e culture furlane cu la Societât Filologjiche Furlane

A son viertis lis iscrizions a la edizion 2025 dai Cors pratics di lenghe e culture furlane, inmaneâts de Societât Filologjiche Furlane (progjet finanziât de ARLeF – Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane). Lis lezions a trataran argoments di grafie, gramatiche e imprescj linguistics informatics.

Il cors di Udin – te sede de Societât Filologjiche in vie Manin 18 – al tacarà vinars ai 17 di Otubar a lis 5 dopomisdì, al sarà di nivel intermedi, risiervât duncje a cui che al à za frecuentât un Cors pratic di lenghe e culture furlane. Al larà indevant par 13 lezions. Il docent al sarà il dot. Flavio Vidoni.

A la fin dal cors al vignarà consegnât un certificât di frecuence a chei arlêfs che a varan partecipât a almancul il 70% des oris di lezion. Il certificât al è titul culturâl par jentrâ te Liste regjonâl dai insegnants cun competencis di lenghe furlane.

Il cors al è a gratis e viert a ducj i interessâts. Iscrizions ta chest link: https://forms.gle/i8ZTy3yk8kDFwKW28

Altris cors a son daûr a scomençâ in svariâts Comuns dal Friûl. Par informazions e iscrizions, cjalâ sul sît internet https://www.filologicafriulana.it/fur/cors-pratics-di-lenghe-furlane/ o ben clamâ l’Ufici Formazion de Societât Filologjiche (tel. 0432 501598 int. 3).

Articoli correlati

Tal timp di un bati di cee

Tai Statûts Sinodâi di un comun francês dal 1470, si pues lei la descrizion di un avigniment che al veve un alc di straordenari: ”Ancje se glaçâts e dûrs come un baston (i frutins muarts), a ricjapin flessibilitât sot de…