Furlan

“Fieste de Patrie dal Friûl”, publicât il bant de ARLeF pai ents locâi

E rive dongje la edizion numar 48 de “Fieste de Patrie dal Friûl” e, cemût che e previôt la leç regjonâl 6 dal 2015, la ARLeF – Agjenzie regjonâl pe lenghe furlane, e à publicât un bant par sostignî lis manifestazions culturâls inmaneadis dai ents locâi par celebrâ la date di costituzion dal Stât patriarcjâl furlan, il 3 di Avrîl dal 1077. Pal 2025 la Agjenzie, daûr di chel che e à deliberât la Regjon Autonome Friûl-Vignesie Julie, e à metût a disposizion 50.000,00 euros.

A podaran vê acès ai fonts i ents locâi che a àn la sede legâl intai teritoris des ex provinciis di Gurize, Pordenon, Udin e i siet Comuns furlans de Regjon Venit (Cint, Concuardie, Fossalte, Gruâr, Puart, San Michêl dal Tiliment, Tei).

Daûr di ce che al fisse il bant – disponibil cu la modulistiche par presentâ la domande te sezion “Publicitât Legâl” dal sît istituzionâl de Agjenzie www.arlef.it – a saran finanziadis chês ativitâts che a vuelin celebrâ la “Fieste de Patrie dal Friûl”. In particolâr: events che a pontin a fâ cognossi e/o aprofondî lis lenghis, la storie e la culture dal Friûl; ma ancje la stampe e la difusion di publicazions, libris, audiovisîfs o prodots musicâi che a vedin chest stes obietîf; infin, la preparazion di spetacui teatrâi o musicâi in lenghe furlane. A vignaran esclududis lis domandis là che il finanziament domandât al è mancul di 500,00 euros, e chês cuntune spese calcolade amissibile plui basse di 555,56 euros.

Lis ativitâts culturâls a podaran jessi inmaneadis di un singul ent locâl o di agregazions. Lis domandis a varan di rivâ dentri dai 12 di Fevrâr dal 2025, dome midiant PEC ae direzion: arlef@certgov.fvg.it
Par dutis lis informazions su chest bant, si pues clamâ il numar 0432 555812, o scrivi a: federica.delpino@regione.fvg.it.

Articoli correlati

Tal timp di un bati di cee

Tai Statûts Sinodâi di un comun francês dal 1470, si pues lei la descrizion di un avigniment che al veve un alc di straordenari: ”Ancje se glaçâts e dûrs come un baston (i frutins muarts), a ricjapin flessibilitât sot de…